ain't nobody who can......

Kom hem igår och var helt slut. Det första jag gjorde var att ducha, äta rester av mitt godis som jag hade med mig i bilen och sen städade jag upp mitt rum och drog till min dator. Jag får nästan alltid ångest när jag har missat en vecka av serier. Vad ser man först lixsom man vill ju inte utelämna nån. Jag ser vissa a mina serier som mina små barn som växer för varje vecka. Det var svårt att välja men Glee blev först denna gång.
.............

Jag började kolla Glee för några månader sedan eftersom två av mina vänner såg den. Man vill ju linte vara den som inte hänger med i serie snacket. Jag tyckte först att det var en tråkig musikal serie. Jag var helt fel den är så mycket mer. Men det gäller att se den från början för att förstå.
Jag känner mig ofta förrvirad när jag kollar te.x. The vampire Diaries men Glee är på min nivå. Min favvo karaktär är Artie eftersom han är alltid så snäll och förstående över de mesta men han är framför allt den roligaste utav alla efter Sam såklart. Den som har bäsa rösten är definetivt Rachel med Blaine tvåa. Rachel har alltid vart en väldigt egenkär person. Hon vill vara på topp vara bättre än alla andra och accepterar inte ett nej. Jag gillar nte hur hennes karaktär har ändrats genom programets gång. Men jag må ju säga att Lea Michel är en jäkligt bra skådis. Mitt favorit par i programmet är Klaine och Brittana. Efter att jag börja kolla har min Spotify lista tagits över av Glee musik. De bästa låtarna är av "The Warblers" med låten" Misery". Låten sjungs ofta i min klass och jag klagar inte =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Doris:

skriven

I am in Misseerrryyyyy!! There aint nobody who can comfort me ohyeah!

Svar: Nämen kul att du också kan låten Doris, Visst är den braaa!!
Ella

2 Glee lover1234:

skriven

Vilken är din favoritsäsong av Glee! Min är tredje, den när Curt sjunger den där jättebraiga låten du vet :)

Svar: Jag kan inte bestämma men antagligen de 3 första säsongerna. Jag vet visst är den bra när Kurt sjunger ;)
Ella

3 Josefine:

skriven

Glee förevight och evigt i våra hjärtan! Håller med gleelover, säsong tre är bästa säsongen, fast alla dom tre första är bra...
Ettan kan man ju heller aldrig klaga på!

Svar: Håller med helt, GLEE forever and ever!!!!!
Ella

4 Bertil:

skriven

I am in misery, there ain't nobody who can........................comfort me! *remix*!!!

Svar: REMIX🌀
Ella

Kommentera här: