Nämen

Ahhhhhhnvart så sjukt trött men kände att efter jag tryckte i mig en jävla marabou daim choklad själv så jag kännde att jag behövde ut och röra mig. Osäker på tiden jag gick ut och sprang men när Magnus konfa var slut följde jag med honom hem en bit hem sedan fortsatte jag min runda till Sommarhagen. Eddie var såklart med. Asså den ena backen är sjukt jobbig speciellt när man har en Eddie som måste lukta på allt och bajsa 2 gånger.....
För er som inte känner min hund så är Eddie en portugisisk vatten hund (han är en sån där allergi vänlig hund). Enligt mig så är det den bästa hunden i världen. Eddie är cirka 2 år och ser nuvarande ut som en råtta efter hans klippning men jag lovar er att han är en gosig björn annars.
 
Återgåande till min dag.
När jag kom hem värmde jag upp spaghetti och såg på LOST. Jag är på avsnitt 11 på säsong ett. Det tog ett tag för mig att komma in i serien. De 3 första avsnitten är så sjukt sega men Under tidens gång får man reda på de olika personerna på Ön. LOST är lite uppbygt som serien Skins med att man får reda på de olika personerna för varje avsnitt. Serien LOST går ut på de här 40 personerna som har överlevt en flygkrasch och hamnat på en öde ö och försöker överleva. Jack huvudpersonen är en doktor. Han blir som en ledare och hjälper alla personer på ön med skador eller annat besvär. Serien har 5 säsonger och slutade 4 år sedan. Om man ser på The Vampire Diaries så kommer man gilla LOST eftersom Ian Sommerhalder är med. Jag kommer blogga mer om LOST när jag har kommit längre in i serien och kan ge er mer av en recension av den.
Men jag tänker inte sitta imorgon och titta serier då ska jag ut och kolla på nån majbrasa med mina vänner beroende på vädret. Obestämt vilken majbrasa vi ska till änu. Skriver sällan om mina vänner här men lovar er att de finns. Om ni vill veta vad vi hittar på kolla på bloggarna som är länkade. Satsar på att göra det här en serie-blogg.


 





          

 
                                                 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tyra:

skriven

Va? Har du vänner?

Svar: nämen ser man på, det gäller att prioritera👌
Ella

2 Tommy:

skriven

Såg dig på din runda! Bra tempo :)

Svar: hahahaha nämen man tackar:)
Ella

3 Sten-Stig Qvist:

skriven

Eddie, är han snäll eller bits han?

Svar: Han är väldigt snäll bits gör han inte :)
Ella

4 Bertil:

skriven

Fint tempo, kämpa på 👊

Svar: tack för stötande Bertil enda sedan första inlägg 😁👊
Ella

Kommentera här: