Så här gör man

Magnus, Frida och jag drog till Friskis&svettis på ett spinnings pass.Det var sjukt kul. Senare så hade vi äggmålning och drog hem vid 12 tiden.
 
Natten för mig börjar nu. Eftersom jag missade Grey's Anatomy igår så den ser jag nu. Jag börjar med att:
 
• sätta min dator på laddning
 • Ta fram resterna av lördagsgodiset
 • Går sedan in på: www.Primewire.ag/?tv
 
Grey's Anatomy: 
De är på sin 10 säsong och är definitivt min favorit serie. Den har allt man kan önska sig; snygga personer, Kärleksdrama, action, vänskap och fancy ord. Jag började se serien förra sommarn när min faster gav mig dvd skivorna för första säsong. Om man räknar ihop timmarna på alla avsnitt jag såg får man det upp till 9 dagar av bara Grey's Anatomy.
 
S10e20: www.firedrive.com/file/1CE1ABC13D25BBEA
 
                        Go it alone                                 
 
 
 
 
 
 
                      
 

Kommentarer:

1 anonym:

skriven

Hahah, godiset är ju viktigast förstås

Svar: alltid :)
Ella

2 Anonym:

skriven

Tack för länktipset!!! har letat jättelänge efter den

Svar: Varsegod =)
Ella

3 Anonym:

skriven

Shit vilken bra blogg!!!

Svar: Tack så mycket =)
Ella

Kommentera här: