Påsklov

Har inte gjort så mycket idag förutom att gå ut med min vovve Eddie och Magnus på en timmes promenad och sett serien Orphan Black. Jag ska nu packa inför veckans skidresan imorgon med familjen. Eftersom jag inte vet hur interneten är i stugan så tänkte jag rekomendera några serier till er.
  • American horror story
  • Drop dead diva
  • Lost

Orphan black:
Den handlar om Sarah Manning som tar över sin död klons liv. Sarah som är föräldralös lever på att stjäla och bluffa människor. När hon är på väg hem ser hon en kvinna ta självmord framför ett tåg. Kvinnan lämnar sin väska på platformen som Sarah senare tar och springer iväg med. Kvinnan var Elizebeth Fields som var i själva verket Sarahs klon. Sarah tar över hennes liv och börjar förstå att det är svårare än trott.
Serien har två säsonger och jag är än så länge på andra avsnitett på första säsongen. Serien går att se på t.ex.
Netflix. 
Jag rekomenderar denna serie starkt.
 
 
 

Kommentarer:

1 Bertil:

skriven

American Horror story ÄGER!! :)

Svar: visst gör den!!!!
Ella

2 Klara E.:

skriven

vad handlar drop dead diva om?

3 Bertil nr ETT:

skriven

Sluta sno min identitet fejk-Bertil!

4 Sofia :

skriven

Kan du inte blogga också om ditt liv och din vardag

Svar: Jo det tänker jag också göra, serier råka vara en stor del av mitt liv men jag lär nog skriva om lite blandat med. Jag är nu i fjällen, men ett inlägg kommer om drygt en vecka eller mindre.
Ella

5 Klara:

skriven

Kan du blogga från mobilen? Vill så gärna få mer serietips och kanske lite mer vad du tycker om dem. :-)

Svar: Javisst, ska försöka blogga så mycket jag kan
Ella

Kommentera här: