Underhåll er

Med dålig Wi-Fi tänker ni vad gör Ella nu efter liften är stängd. oroa er inte, jag sitter antagligen i soffan som nu och skickar Snapchat till mina vänner, äter mat eller spelar backgammon med min mamma. Det finns andra sätt att se på videor som är under 10 min långa ( det är så långa videor jag hinner se med Wi-Fi här i stugan innan det kraschar). Jag menar såklart YOUTUBE.
  • Pewdiepie
  • Joey graceffa
  • Tyler oakley
  • Troye sivan
  • Connar Franta
  • O2l
  • ComedyShortsGamer
  • Ricky Dillon
  • Jacksgap
  • Shane Dawson

Sen får vi inte glömma Vine:

  • Nash Grier
  • King bach
  • Jerome jarre
  • Brandon calvillo
  • Lele Pons
  • Alexander Holtti
  • Lance210
  • Jack and jack
  • Cameron Dallas

Ska nu gå och kolla på Champios League: Real Madrid-Bayern Munichen. Heja Heja!!
 
 

Kommentarer:

1 Bertil:

skriven

Vad är backhammon?

Svar: Backgammon är ett gammalt brädspel som är super kul.
Ella

2 Bertiil:

skriven

Undrar jag med

3 Ella:

skriven

Tittar du på hästserier, jag har sett stallkompisar och det är min favvorit av alla.

Svar: Kan tyvärr inte säga att jag följer några hästserier Ella. Gillar ditt namn btw.
Ella

Kommentera här: