Adios

Guud vad fort veckorna går. Snart är det ju skolavslutning.
Idag så var jag på en spring runda med mange och Eddie. Vart jätte trött efter men sen blev det bio. Vi såg Maleficent 3D fy fan vad den var bra. Med vi så menar jag frida, Amanda, Anitra, Snnna, Magnus och jag. Grafiken i filmen var ju sjuuk och Angelina Jolie var med hallååååå. Måste packa nu inför Skåne resan imorgon med pappa och min broder. Vi kommer stanna tills på måndag. Älskar att vara i Skåne. Det blir äntligen sommar väder för mig och så ska vi såklart äta farmors hemmagjorda kakor och Paella som hon alltid gör till mig.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ellahäst:

skriven

Du vet vem att du har lagt in tre solar

2 Lisa:

skriven

Åhhh älskade sleeping beauty når jag var liten :D

3 Ellahädt:

skriven

Hej varför blogar du inge mera för jag sacknar ju dina inläg😿

Kommentera här: