Ghost

Är äntligen klar med Ntionellaprov. Hade de sista provet i Franska och hoppas bara jag får behålla mitt betyg nu och inte sjunker. Har vart lite dålig med serie kollandet på sistone. Många av mina favorit-serier har haft sina säsongs sista avsnitt förra veckan. Jag prioriterar Ghost Whisperer nu som jag är besatt av. Den har 5 säsonger och jag är än så länge på början av säsong 3. Vill helst de klart den och sedan spara LOST till sist. Finns inga ord att beskriva hur bra LoST är. Är på säsong 4 och rekomendrar dn starkt.  Min kompis Sanna har nu också skaffat blogg och har länkat den. Hennes serie handlar om Youtubers. Den är jätte bra!!!

Ghost Whisperer
Började jag se tack vare mange. Jag hade sett lite av den innan när jag var yngre men är nu lite äldre och inte lika lät skrämd Var rädd att den skulle vara ätte läskig. Den handlar helt enkelt om Melinda som kan se spöken och försöker hjälpa de komma till himlen. De har stannat kvar på jorden för att de har "Unfinished business". Melinda har kunnat se och kommunicera med spöken enda sedan hon var liten. Man får följa de olika spökens historia och se hur Melinda och hennes man relation utvecklas. De är grymt söta ihop!!!
Spökena ser oftas ut som vanliga människor, Melinda hjälper de genom att försöka lösa deras problem eller önskan som de inte hann fullfölja. Melinda berättar vad spökena säger och för det vidare.
och jag må ju tillägga att Melinda är jätte snygg. Jag ser serien på DVD jag har fått låna men går att hitta på olika länkar. Serien är väldigt gammal men fortfarande "top noch" enligt mig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Berit:

skriven

Denna serie såg jag på min tid! Den är väldigt exlusiv!

Svar: hahaha nämen Berit
Ella

2 Lina:

skriven

Har sett alla avsnitt!! Denna serie är otroligt bra!

Svar: visst är den :)
Ella

3 Malin:

skriven

Shit Ella vilken kul blogg du har! Du får mig att vilja följa serier, speciellt denna.

Svar: hahaha man tackar, jag säger ju serier är livet :)
Ella

4 Bertil:

skriven

Men Berit, vi hade ju inte rätt kanal på den tiden.

Svar: är lite avis på dej Bertil :)
Ella

5 Tim:

skriven

För all del

Kommentera här: