Listan

Har hållt på skrivit min lista nu på serier jag följer och har följt under de senaste 4 åren. Jag har föröskt få med så många som möjligt. När jag kollar på listan tänker jag hur fan hinner jag med. För er som undrar så hinner jag vara med vänner, spela fotboll och göra läxor. Jag blir för de mesta klar med allt i skolan och gör små sakerna hemma men som jag säger  så gäller det att prioritera. Det är många serier som jag följer som har paus. Jag skrev dem i listan med serier jag följer. Pretty little liars och The Fosters är exempel på serier som har paus eller är i väntan på nästa säsong. Jag har ännu inte bestämmt uppläget jag ska ha på bloggen. Jag hinner inte blogga om varenda serie och ha ett liv. Jag har nu ännu bara skrivit om de stora serierna som är min top 10 favoriter. Jag kommer föröska kanske göra teman. Jag skrev om trash serier innan och sen har jag tex, skräck serier, komedi/TV serie, deckar serier, blandat serier Osv...












 

Kommentarer:

1 Bertil:

skriven

Oj det var inte lite serier! För att göra listan ännu längre kan jag tipsa om Ghost Whisperer!! Den är suuuperbra!

Svar: Ska på börja säsong 1 på Ghost Whispers imorgon woop woop :)
Ella

2 Ida Sofia:

skriven

Intressant ämne!

Svar: hahaha tack :)
Ella

3 Eli:

skriven

bra blogg :)

Svar: tack så mycket :)
Ella

4 Amanda:

skriven

Vad handlar secret of a call girl om?

Svar: The Secret Life of a Call girl är en brittisk serie som hade 4 säsonger. Den handlade om en tjej som är en high class call girl(prostituerad) man fick se hur hennes normala liv krocka med hennes natt jobb. Sedan skaffar hon pojkvän som är först inte emot hennes jobb men senare tycker att hon borde sluta. Hon måste sen välja mellan sin pojkvän och sitt jobb. Serien var jätte bra!!!!!!!!
Ella

5 mr heisingberg:

skriven

Kolla på Breaking Bad!

Svar: Har tänkt på att se den...
Ella

Kommentera här: