Lost och GW

Har som jags skrev innan börjar se Ghost Whisperer. Jag tyckte att första säsongen var helt okej men är nu på säsong 4 och kan säga att den är suuper bra. Man får nu veta mer om Melinda och Jim(hennes i säsong 4.
Jag hade som mål att se klart Ghost Whisperer och sen spara LOST till sist men så blev det inte. När man ser ett LOST avsnitt så kan man inte sluta. Jag har råkat kolla lite på vad som händer på slutet. Jag kunde inte motstå frestelsen att  inte veta vilka som överlever . Det händer extremt mycket på LOST så för att jag ska kunna hänga med så har jag skaffat en ritblock där jag skriver vad som händer.
Efter LOST och Ghost Whisperer så ska jag börja se Game of Thrones. Jag har sett första avsnittet men det gäller nog att jag måste vara koncentrerad.
Jag drar ut på en springtur nu. Ska plugga lite svenska och sen antagligen kolla.
 
BTW hittade jätte bra låt ´Making me nervous` av Brad sucks.
de som har sett SKINS (uk) kommer veta vilken scen låten är ifrån.

 
 
 

Kommentarer:

1 Leif GW Persson :

skriven

Trodde först de va mig du skrev om.. Men är du säker att det inte är några kriminella handlingar inblandat i den där "spök-viskar"serien? Jag är ledig imorrn men på onsdag så kan du ringa om du vill ha hjälp o bekämpa brottsligheten!

2 Gameofthronesnörd123:

skriven

OMG du kommer älska GOF jag är på avsnitt 9 s4 (helt lost i serien)fattar ingenting!

3 Samma som förut :

skriven

Men den e bäst ändåååååå

Svar: den äger!!
Ella

4 Klara K:

skriven

Dricker du något te när du kollar på serier. Har hört att grönt te är bra för hjärnan, kanske skulle hjälpa i ditt losttittande?

Svar: Roligt att du frågar, just nu dricker jag vanilj te men vanligtvis så brukar jag inte dricka te, jag brukar oftas äta något:)
Ella

5 GameOfThronesFan#1,#swag:

skriven

Game of thrones är typ den bästa serie som finns asså du kan inte förstå hur braa den egentligen är alltså du måste se den. Den är till och med bättre än lost och eftersom lost är jätte super duper bra så är faktiskt game of thrones super duper mega ultra extraordinärt bra.

Svar: Enligt mig slår inget LOST men vi får se....har hört mycket bra saker om Game of Thrones
Ella

6 Jim:

skriven

Den där Melinda är en riktig färsking!

Svar: Håller med :)
Ella

7 Sam:

skriven

Vem är Jim?

8 Ellahäst:

skriven

du vet vel att hon är inklippt i bilden va

Svar: ser det
Ella

9 Ellahäst:

skriven

du vet vel att hon är inklippt i bilden va

10 Bert:

skriven

Intressant detdär med ritblocket, får man fråga vart du köpt det?

Svar: Köpte ritblocket på Akademibokhandeln för 49 kr :)
Ella

11 Intresseklubben:

skriven

*anntecknar*

12 Kajsa:

skriven

Ahhh!!! Älskar skins!

Svar: Den serien var jätte bra!!! speciellt den engelska versionen
Ella

13 Amanda:

skriven

Kan du lägga upp länk till nån sida man kan se alla ghost whisperer avsnitt?

Svar: Kolla på länkar under fliken kategorier där har jag nämnt länkarna jag använder:)
Ella

14 EU parlamentet:

skriven

Hej Ella! Det har kommit till vår kännedom att du har varit angagerad i EU debatterna under söndagens EU val. Vi skulle vilja bjuda in dig till EU parlamentets presskonferans som äger rum nu på söndag, 1/6, i vår val-lokal i centrala Stockholm. Om detta skulle passa får du gärna kontakta oss snarast.

Svar: Nämen vad trevligt hör av mig så snart jag kan :)
Ella

15 LostFan123:

skriven

HUR VÅGAR DU SE LÄSA SPOILERS OM HUR ALLT KOMMER SLUTA!!!!!!!

Svar: vart så nyfiken bara....
Ella

16 Ulla Britta J.:

skriven

Trevlig blogg, god kväll.

Svar: Tackar kul att du tycker det =)
Ella

17 Anonym:

skriven

Hej ella får jag fråga dig en sak, kan du svara på denna fråga tack

Svar: Javisst
Ella

18 Julia:

skriven

Hej kan vi få se dagens outfit?

Svar: Fel blogg du har kommit till då Julia
Ella

19 Billy:

skriven

Såg dig och sanna vid busskuren idag, nästa gång kan ni ju försöka skrika liite högre också. Tack på förhand

Svar: hej
Ella

Kommentera här: