S03e20

Såg Once upon a time imorse. Ohhhhh vilket bra avsnitt. Han tyvärr ite se hela men lät mange sägaa vad som hände desista munutrarna. Om man inte har sett så vill jag bara säga att det här är en spoiler x 100o me jag länkar första avsnittet så att ni kan se den från start innan.
episode 1=http://www.primewire.ag/external.php?gd=1890256449&title=Once+Upon+a+Time&url=aHR0cDovL2dvcmlsbGF2aWQuaW4vcHpkaGx4eXprendr&domain=Z29yaWxsYXZpZC5pbg==&loggedin=0
 
S03e20
På de senste avsnitten har man såklart sett att Snow-white är gravid och har nu äntligen fött barnet i början av avsnittet men fick ine behålla den. Zelena den ond a häxan från väst har vart avundsjuk på sin syster i åratal och hon försöker nu få sin hämd genom att åka tillbaka i tiden vilket har aldrg gjorts förut. Med hjälp av Reginas hjärta( hennes halvsyster), Rumplestilskins svärd, Snow whites bebis och rumples hjärn a i guld kan hon lyckas. För att få tag på barnet gick hon förbi Robin Hoods vakter som vaktade Snow -whites rum och tog de nyfödda banet. Hon som tur misslyckades med hjälp av Reginas nya magi att åka tillbaka i tid.
Jag hatar Zelena enormt mycket. Förut tyckte man att Regina var ond men nu med hennes light-magic och all hjälp on har gjort så tyvker jag att man kan anse henne som god. Belle som är Rumple stor kärlekr purposedtill Belle och gav henne det mäktigaste han hade sin kniv troddr hon. Medan han använde den riktiga till att döda Zelena . Enligt mig var det här ett bra avsnitt. Barnet fick snow-white tillbaka och Zelena är död. Serien Once upon a time är skriven av samma pesoner som skrev världens bästa serie LOST, Jag kämpar vidare med LOST, är nuvarande på säson 3 men vill helst göra ettt stor inlägg när jag har sett alla avsnitt. LOST går även att se på Netflix.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Bertil:

skriven

Nemen så intressant!

Svar: tackar =)
Ella

2 Isa:

skriven

Faktiskt så behövdes också Emmas magi till portalen, zelena tg den när emma "pussade" hook när hon gjorde livräddning. Sådesp. Bra bloooggiii!!

Svar: Nämen ser man på har vi en viktig Peter här eller ska jag kalla honom Magnus :)
Ella

3 Rebecka Sjöö:

skriven

Ella... Jag kan ju inte läsa dedär! :'D

Svar: hahaha du måste ju hänga med i serien juu:)
Ella

Kommentera här: