shhhhh

Tänkte köra ett litet inlägg om vad jag kallar 'trash serier'. Det är serier som är helt meningslösa alltså som en dokusåpa, det mesta som händer är fake. Jag för nuvarandet följer cirka 4 st 'trash serier'. Min mamma kallar såna 'poopie in your brain' hon menar antagligen att man lär sig inget av de och försämrar ens iq men jag ser de för att oftas så är de sjukt idiotiska personerna som skämer ut sig och kan skratta åt de.
För att bli klassad som en 'trash serie' som te.x. Geordie Shore så måste pogrammet inte ha något slut alltså vara en serie utan mening eller slut, det ska finnas nån idiotisk person typ fulla på fest och så ska det finnas myket svärord i.
Man hittar mycket trash serier på tv men några som jag har sett är:
 
Keeping up with the Kardashiens:
Handlar helt enkelt om familjen Kardashien/Jenner. Kim, Khloe och Kourtney är huvudpersonerna kan man säga. Man får följa med i deras liv. De har ju det så tufft (ironisk). Serien har nu gått på i 9 säsonger med cirka 118 avsnitt om deras hektiska liv. Enligt mig så tycker jag att deras livs stora problem är ingenting jämfört med alla andras. Jag har sett alla meningslös avsnitt och fortsätter kolla varför undrar ni men det end jag har att säga är att..... vet faktis inte svaret är men det var en av de första serierna jag följde så jag känner att jag måste slutfölja serien.
 
 
Bad Girls Club:
Den här serien vinner som trashigaste. Den är unngefär som Geordie shore. Det är ett antal tjejer som anses vara Bad som bor i ett stort hu tillsammans, De slutar alltid med bråk mellan de.När det är fysiska bråk slutar det alltid med att de kastar ut varandras madrasser i  poolen. Tjerna i huset skapar grupper med varandra och det blir alltid någon utanfö, den persoen blir brutalt mobbad och brukar välja att åka hem. Till slut så är det bara några få som har stått ut. Det roliga är att de inte vinner nått pris det enda de har bevisat är att de är idioter. Serien ar pågott i 12 säsonger och är i väntan på säson 13. Jag har inte sett klart hela säsong 12 eftersom jag har tröttna på den rejält men jag känner att det här är en serie som räcker att se bara nån säsong på eller ingen alls.
 
Geordie Shore:
Det är en engelsk version på jersey Shore. Geordie Shore är inspelat i NewCastle i England, Jag föredrar den här serien till Jersey shore eftersom de är änu dummare. Det går inte att förklara serien utan att säga bortskämda fyllo personer som dricker och säger hysteriskt roliga saker. De är nu på sin 7 säsong. Jag har kollat lite on off på serien men jag må ju säga att man känner sig extremt mogen och smart när man ser den.
 
 
 

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Tycker personligen att Glee är en trash serie, tycker inte du det?

Svar: Nääää du!!!!!!!!! Glee är så långt ifrån Trash det kommer. Det är personligen en av mina topp 3 favoriter!
Ella

2 Peter:

skriven

riktigt intressant läsning! Tack

Svar: tack så mycket👌
Ella

Kommentera här: