jahaupp

Sista Once upon a time avsnittet på säsong 3 var igår och Sista Glee och Grey's Anatomy avsnittet blir i veckan. Jag är på sett och viss glad över att inte behöva se lika många i sommar. Ja, jag älskar serier men jag klarar aldrig av att ta en paus från de men med säsongs avslut henner jag tex. sova mer. 
 
Once upon a time avsnittet var sjukt bra. Avsnittet var 87 min långt. Ett avsnitt brukar vara runt 42 min.
Hook och Emma hamnade bak i tiden i skogen. De fick se hur Snow white och Prins Charming träffades för första gången. De fick lära sig fort att vad de än gör kommer lämna konsekvenser i framtiden. De ovanligtvis kom såklart hem. Henry var såklart överlycklig över att de var hemma. Men de kom inte hem tomhänta. De tog med sig en som var fånge i onda häxans slott. Hon råkade inte vara vem som helst hon var Robin Hoods fru/flickvän/tjej från skogen. Regina (onda häxan) hade äntligen fått en pojkvän och var lycklig med Robin Hood. Regina är nu rädd att hon kommer förlora honom nu. Jag tror hon har lite avundsjuka problem... 
Man fick också se Rumpelstiltskin och Bella gifta sig, namnet på barnet och en ny karaktär på väg till Storybrook. Som såg ut att vara Elsa från Disney filmen 'Frozen'. Jag måste bara få tilläga att jag kommer skriva fel och inte förstå allt men jag skriver hur jag uppfatta avsnittetn.
Det blev inga tårar på de asnittet men på Grey's Anatomy så kommer jag definetivt gråta.
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Intressssssssant!

Svar: =)
Ella

2 Gleefangirl123:

skriven

varför har du inte blogat om glee än???? kan du lenka till avsnitett hittar inte och mamma säger att jag inte får gå in på virussider. vill så gärna se d å jag älskar värkligen blain och kurtt

Kommentera här: