varför!!!

Såg de nya avsnittet av The Vampire Diaries. Det var första gången jag grät på ett av deras avsnitt. Hur kan en av huvud karaktärerna dö. Vill inte nämna vem det var. Bonnie frd. häxa har kunnat få tillbaka döda men eftersom hennes krafter försvann ett tag sen och än så länge enligt henne finns det ingen lösning att rädda...
De hittade en häxa i stan innan men hon hade egna uppdrag hon ville åt Elena och Damon. Orkar inte skriva mer om TVD blir så depp.

Det finns bara ett avsnitt kvar på Grey's Anatomy säsong 9. Jag blir så sjukt emotionell på deras avsnitt. Den är så bra gjord. Märkte att Isaiha Washington var med på de nya avsnittet. Han var sparkad från pogrammet runt säson 3 eftersom han sa en elak gay kommenta till TR. Knight. T.R Knight spelade George O'Malley. Han var underbar i serien. När han dog och på sättet han gjorde det smällte mit hjärta. Han var även vart med i filmen '42' med James Pickens jr. som är Richard Webber i Grey's Anatomy. 
Jag började läsa på olika sidor och såg att det blir Dr.Yang alltså (Sandra Oh) sista avnitt. Hon har vart med på varenda avsnitt. Vem kommer nu vara Meredith bästa vän Hon är en så sjukt bra skådis enligt mig. Hon har även vart med i Prinssesans Dagbok vilket var min favorit film när jag var liten.
Det är många som har försvunnit de senaste åren under Grey's Anatomy.

Det är många serier som börjar kommer till sitt slut på säsongen. Det är runt nu man får reda på vilka serier som kommer bli 'renewed eller 'cancelled'. Alla serier jag följer förutom Suburgatory kommer att fortsätta.
Har börjat kolla på Ghost Whispers jag har sett hälften av säsong ett och tycker den är jätte bra än så länge inte för läskig än...
Jag känner inte att det är en serie som måste man måste se varenda avsnit påt. Eftersom det är ett nytt spöke hon hjälper varje gång. Fick boxen till serien av mange men serien går även att ses på Swefilmer.com.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

I början är det mest nya spöken hela tiden men ju löngre in i serien man kommer desto mer sammanhägande blir allt.

Svar: ska fortsätta se den Magnus men än så länge tycker jag att den är bra.
Ella

2 Sasha:

skriven

Å vad synd att hon ska lämna greys anathomy!!

Svar: visst är det:(
Ella

3 Kicki:

skriven

VA!!! VEM HAR DÖTT I TVD!!!?? Åååhh är på säsonh ett och jag måste se ikapp

Svar: hahaha tänker inte avslöja men du kommer definitivt gråta en skvätt:(
Ella

4 Dory:

skriven

:'(((

Svar: =(
Ella

Kommentera här: